lauantai 7. maaliskuuta 2015

Vihersmoothieta pukkaa!

Eilisen mässäyksen jälkeen maistui taas vähän freshimpi aamiainen ja vaihdoin taas smoothieen. Mulla oli tarttunut kaupasta mukavasti näitä vihreitä rehuja mukaan ja niitä sitten hyödynnettiin. Tässä smoothiessa maistui aika vahvasti toi kiivi, mutta kokonaisuus oli raikas ja miellyttävä.


Smoothieen tuli:

1 kiivi
pari isoa lohkoa omenaa
yksi korsi lehtikaalia
kevyt kourallinen babypinaattia
1 prk maitorahkaa
1rkl kauraleseitä
vettä pari desiä


Jos jollekin lehtikaali ei ole tuttu, niin kerrottakoon, että tosta jätetään toi isompi ruoto käyttämättä ja revitään mukaan vain nuo lehdykät. Samaan tapaan pakastinkin ne, repimällä lehdet rasiaan. Mun täytyis joskus testata ne lehtikaali sipsit, kun niitä niin kauheesti joka paikassa kehutaan ja mä en millään suostu uskomaan että ne voisi olla hyviä! Mutta raporttia tulee tänne heti kun olen testin tehnyt :D 



Mä rakastan näitä herkullisia hedelmäkuvia :D Tässä smoothiessa oli kyllä kaikki aikalailla kohdallaan, maku ja koostumus. Musta tulee selkeästi koko ajan parempi "smoothiemaker" ;) 
Muutenhan tässä päivässä ei sitten ollutkaan ruokavalio kohdallaan ja mä vietän nyt sitten toista mättöpäivää putkeen. Mutta ei se haittaa, mulla on ollut ihana viikonloppu perheen kanssa ja huomenna taas jatketaan heti aamusta, jos ei smoothiella, niin puurolla :)
Mikä parasta, niin mun lunssa parani koko ajan pikkuhiljaa eilen iltaa kohti ja tänään on ollut jo kaikinpuolin normaali olo! Se tarkoittaa sitä, että huomenna voisi olla vielä salipäivä, eläköön! Mä olen kyllä aina ollut suhteellisen terve, tosi harvoi kuumeessa tai muissa taudeissa, mutta mun on pakko sanoa, että uskon tällä uudella ruokavaliolla olevan hyvin paljon tekemistä sen kanssa, että nää mun "taudit" on ollut jopa naurettavan lyhkäsiä. En valita!

Hauskaa lauantain jatkoa <3

- Mia







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti