sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Viime aikojen aamiaiset

Nyt en ees muista milloin oisin laittanut aamupuuron itelleni viimeks! On ollu ihme kausi, ettei oo oikein tehnyt mieli ollenkaan aamiaista. Siitäkään huolimatta en ole tietysti lähtenyt skippaamaan päivän tärkeintä ateriaa, vaan olen tehnyt kompromissi aamupalaa: tattadadaa! Smoothie! Mä hommasin uuden blenderinkin tossa joku aika sitten, kun vanha rotisko teki kuolemaa. Tai oikeastaan tää kyseinen laite on ihan vaan smoothiekone. 
Mutta palatakseni viime aikaisiin aamupaloihini, ei oo tosiaan mitkään tuhdin ateriat maistuneet, joten olen tehnyt supersimppeleitä pirtelöitä.  



Tän aamuiseen pistin:
n. 1 1/2 rkl vedessä liotettuja chia-siemeniä 
Reilu desi kohmeisia mustikoita
Lehtikaalia
Pikku pätkä banskua 
Ja perään vettä sopivasti



Ja mä en nyt tiedä (!) Mutta mä siis luulen että kun mä tarkoituksella jätin sen rahkan pois (koska ei jaksa, ei tee mieli) niin siis noi chia-siemenet korvaa sen. Siis niinkuin proteiinin suhteen? Uskon kuitenkin asian pitävän paikkansa, koska nälkä on pysynyt hyvin aisoissa lounaaseen asti :)



Ja on tosi fresh setti. Varmaan kesällä tulee tehtyä enempikin tämmöisiä. En malta myöskään odottaa että saa tuoreita marjoja! Toivottavasti tulee hyvä marjavuosi, niin mutkin löytää takuulla tuolta metästä ämpärin kanssa kykkimässä ;) 


Kertokaas muuten, näyttääkö teidän laitteilla nää kuvat hieman sumuisilta? Oon tehnyt näitä postauksia puhelimella ja jälkikäteen oon kattonu että kuvat on jotenkin sumeita? 

Raikasta viikon alkua! Muistakaa että uusi lumi on vanhan lumen surma ;)
- Mia 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti