torstai 26. helmikuuta 2015

Kekkulat kakkulat

Mä sain tänään hakea mun silmälasit! Olihan niitä saanutkin sen pari viikkoa odotella. Olin tilannut samalla kahdet lasit, kun sai samaan hintaan. Voi sitten vaihdella tyylin ja fiiliksen mukaan. Nää mun lasit on semmoset ettei niitä tarvitse koko aikaa käyttää, mutta saa jos haluaa. Ja arvata saattaa, että tänään mulla on ollut molemmat lasit vuorotellen päässä ;) Noihin tummempi sankaisiin oon tällä hetkellä mieltynyt ehkä vähän enemmän.



Tuntui vähän hassulta laittaa lasit päähän, maailma näytti pikkuisen erilaiselta linssin läpi! Varmaan menee hetki totutellessa. Mulla oli siis aiemmin ongelmia, mm. tekstin näkemisessä ja kauas näkemisessä. Pienet jutut sumenivat silmissä ja esimerksi teeveen tai kirjojen tekstit joutui inhottavasti "zoomaamaan". Nää oireet tuli joskus muutamia kuukausia sitten, enkä ollut edes tajunnut etten näe kunnolla, kun olin uskonut vain olevani niin väsynyt vauvan kanssa valvomisesta että silmissä sumenee :D Kuulemma raskaus/imetys (=hormonit) voi muuttaa naisen näköä, näin mulle ehkä on sitten käynyt. Onko jollekin muulle äidille käynyt näin? :)



Mä muuten soitin tänään itselleni ajan saliohjelman tekoon! Harmikseni se on vasta viikon päästä perjantaina, mutta nyt on ainakin aikaa valmistautua henkisesti. Ellen sitten mene jo aiemmin hakemaan kuukausikortin ja kokeilemaan ensin ilman ohjelmaa. Yritetään nyt sitä ennen vielä treenailla kotona, vaikka huomaakin, ettei inspistä tunnu enää löytyvän, kun ei ole haastetta. Haluan jo sinne salille. Uloskaan ei pääse lenkille, kun noi tiet on niin huonossa kunnossa (liukasta ja loskaa!), en uskalla mennä sinne taittamaan nilkkaani :D

- Mia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti