keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Kotoota kuntosalille

Mulla olis edessä salikortin hommaus tämän viikon lopulla ja pakko tunnustaa että jännittää! Mä meen sinne samalle salille, missä kävin niillä Jang Su tunneilla. Se vaikutti semmoiselta mukavalta, sopivan kokoiselta salilta. Lisäks siellä tuntui käyvän sellaista ihan tavallista porukkaa, kun on olemassa niitäkin saleja missä käy vaan kaikki pintaliitäjät tai superpumppaajat. Tonne tuntuis ajatuksena helpolta mennä. Tai siis, silti jännittää pirusti!



Mitä siinä oikeen sitten jännittää? Mä en ole edes menossa mitenkään ekaa kertaa salille, oon käyny tosi paljon elämäni aikana ennenkin. Ja tiedän, että jokainen joka käy salilla, keskittyy pääasiassa omaan treeniinsä, joten ei mua edes noteerata, tuskin pahalla ainakaan. 
Voisiko se olla joku mokaamisen pelko? Ehkä jos mulla olis joku valmis selkeä ohjelma heti mitä noudattaa, ei siinä olis ongelmaa. Musat vaan korviin ja suorittamaan. Mut entäs jos haluaa kokeilla jotain erilaista ja ei osaakaan. Alkaa vaan sähläämään jonkun laitteen kanssa. Sit nousis puna poskille aika äkkiä :D Mut kuinka vaarallista sekin olis? 
Mä muistan sitäpaitsi joskus yhdellä salilla, en osannut käyttää siellä olevaa jalkaprässiä ja kysyin vieressä treenaavalta tyypiltä, että voisko se näyttää miten se toimii. Ja se näytti, tosi ystävällisesti. Eli, mulla on positiivisia kokemuksia avun pyytämisestäkin.

Tätä mä en aio tehdä salilla! ;)


Kyllä mä jokatapauksessa aion olla rohkea ja kohdata tän jännityksen. Todennäköisesti se tuntuu vain ekalla, ja ehkä toisella kerralla. Samalla oon myös hirmuisen innoissani! Tänäänkin kun tein hauiskääntöjä noilla mun viiden kilon painoilla ja ne oli ihan liian kevyet. Eli lisävastus alkaa olla todella tarpeen tässä vaiheessa. 
Nyt täytyy vaan kattoa mikä päivä on hyvä, soittaisinko sinne ehkä ensin lisäinfon saamiseksi. Katotaa miten muijan käy! :P

- Mia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti